|
Bestellen |
|
Betalen |
|
Verzending |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Retourneren
& ruilen |
|
Garantie
& Reparatie |
|
Zakelijk bestellen |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Technische ondersteuning |
|
Over
ons / Algemene voorwaarden |
|
Privacy |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Bestellen bij PCE Brookhuis
U kunt op twee manier bestellen:
- Via onze webshop www.pce-instruments.com/dutch
- Via de e-mail: support@pcebenelux.nl
Het bestelproces
Zodra uw een product bestelt bij
PCE Brookhuis kijken wij of het product op voorraad is in één
van onze magazijnen. Mocht dit niet het geval zijn, dan hoort u
dit altijd gelijk van ons. Wij nemen uw bestelling direct in
behandeling indien u betaalt via PayPal of iDeal. Bij een
vooruitbetaling sturen wij u een pro-forma factuur. Zodra wij de
betaling hebben ontvangen nemen wij de betaling in behandeling. Zodra een bestelling ons centrale magazijn
verlaat, krijgt u van ons een e-mail met daarin een pakbon. Indien
van toepassing krijgt u ook een factuur van ons via e-mail.
Annuleren/wijzigen bestelling
Een bestelling kan
gewijzigd worden zolang deze nog niet verstuurd is. Wilt u uw
bestelling wijzigen? Neem dan direct contact met ons op via support@pcebenelux.nl
of via +31 (0)53 737 01 92.
Nadat het artikel ons magazijn heeft verlaten, is het helaas niet
meer mogelijk om de bestelling te annuleren of te wijzigen.
Problemen met bestellen
Lukt het u niet om via de
webshop te bestellen, kunt u het gewenste product niet vinden of
zoekt u een specifieke accessoire bij het product? Neem dan
contact met ons op via support@pcebenelux.nl
of telefonisch via +31 (0)53 737 01 92. Wij helpen u graag
verder.
Product niet te vinden in webshop
Het is mogelijk dat u het gewenste product niet kunt vinden in
onze webshop maar dat dit product wel vermeld staat op onze
website. Momenteel zijn wij nog hard bezig om zowel de website als
de webshop van PCE Brookhuis helemaal in te richten. Aangezien wij een zeer
breed en uitgebreid assortiment aanbieden, vergt dit helaas veel
tijd. Kunt u een product niet vinden? Geen probleem, stuur ons een
e-mail via support@pcebenelux.nl,
dan maken wij de bestelling voor u in orde.
Producten afhalen
Wij hebben geen fysieke winkel en het is ook niet mogelijk
om producten bij ons te bekijken. Ons centrale magazijn zit in Duitsland,
het is dan ook niet mogelijk om producten bij ons op te halen.
|
Betaalmethodes U heeft meerdere betaalmogelijkheden bij PCE
Brookhuis. Via de webshop kunt u kiezen uit PayPal,
vooruitbetaling en levering op rekening. Het kan zijn dat uw
webshop order van een levering op rekening wordt omgezet in een
vooruitbetaling. Wij hanteren dit vaak bij nieuwe klanten en
grote bestellingen.
iDeal
Via iDeal kunt u met bijna elke Nederlandse rekening betalen.
Voer de gegevens van uw internetbankieren-account in en handel
de betaling veilig en snel af. Vooruitbetaling
Voor nieuwe klanten hanteren wij een vooruitbetaling
voor een eerste bestelling. Ook uw webshop aankoop kan door PCE
Brookhuis worden omgezet in een vooruitbetaling. U ontvangt dan
van ons een proforma-factuur per e-mail. Zodra wij het bedrag op
onze rekening hebben staan wordt uw bestelling in behandeling
genomen.
Levering op
factuur Het is mogelijk
om op rekening te bestellen bij PCE Brookhuis. Hiervoor
controleren wij wel uw kredietwaardigheid bij een
gecertificeerde instelling. Bij nieuwe klanten hanteren wij een vooruitbetaling voor de eerste bestelling. Bij een volgende
bestelling is het wel mogelijk om op factuur te bestellen. Wij
hanteren een betalingstermijn van 10 dagen na het verzenden van
de factuur.
PayPal
PayPal is een online betalingsservice waarmee u in online shops veilig, gemakkelijk en snel kunt betalen – bovendien is het gratis.
Inloggen en direct gebruik maken van PayPal:
• Maak een PayPal-rekening aan op www.paypal.com/nl/aanmelden
• U kunt uw bankrekening of creditcard koppelen aan uw PayPal-rekening.
• En nu kunt u betalen met PayPal.
|
De verzending van uw goederen
Wij verzenden de door u bestelde producten via DHL. Zodra een
order ons magazijn verlaat, krijgt u van ons een e-mail van
de pakbon met
daarin een Track & Trace nummer. Hiermee kunt u op www.dhl.nl
uw order volgen. Ons magazijn staat in de buurt van Kassel, Duitsland.
Uw bestelling wordt normaal gesproken 1-2 werkdagen op het
afleveradres bezorgd nadat het pakket het magazijn heeft
verlaten.
Verzendkosten
Wij brengen altijd €9,95 verzendkosten in rekening, exclusief BTW
voor zendingen naar Nederland en België. Voor grote leveringen of
bestellingen die meer wegen dan 30 kg zijn genoodzaakt uw
product via vrachtverzending te sturen. De kosten hiervoor
bedragen €125,00 exclusief BTW.
Levertijden
Voor producten die op voorraad zijn hanteren wij een levertijd
van 2 -3 werkdagen. Wij proberen zoveel mogelijk producten
op voorraad te houden in ons magazijn maar dit is vanwege ons
zeer uitgebreide assortiment helaas niet altijd mogelijk. Mocht
u een product bij ons hebben besteld dat onverhoopt niet op
voorraad is, dan hoort u dit zo snel mogelijk van ons.
Vertraging in levertijd
Mocht het onverhoopt gebeuren dat het door u bestelde product
heeft opgelopen, dan nemen wij zo snel mogelijk contact met u
op. Dit is voornamelijk het geval bij artikelen die
speciaal op maat worden gemaakt.
Verkeerd of niet geleverd artikel
Komt het artikel dat u heeft besteld niet overeen met het
geleverde artikel? Neem dan direct contact met ons op via +31
(0)53 737 01 92 of via support@pcebenelux.nl.
Dan proberen we zo snel mogelijk een oplossing te vinden. Heeft
u na de bevestiging dat het artikel ons magazijn heeft verlaten,
geen product ontvangen? Probeer er eerst via het Track &
Trace nummer achter te komen waar het product zich bevindt.
Mocht dit onverhoopt niet lukken of heeft u geen Track &
Trace nummer ontvangen? Neem dan contact met ons op.
|
Een product retourneren
Bevalt een product toch niet helemaal? U heeft tot 14 dagen na
levering de tijd om een artikel te retourneren zonder opgaaf van
reden, mits het product en het verpakkingsmateriaal zich in originele staat bevinden.
Stuurt u een
product terug? Voegt u dan alstublieft een schrijven bij de
zending zodat wij weten waar het product vandaan komt. Wij
zullen het product controleren en daarna het aankoopbedrag
crediteren.
Kosten retourzending
PCE Brookhuis vergoedt geen kosten van een retourzending.
Uitgesloten van retourneren
Sommige producten kunnen niet worden geretourneerd. Dit geldt
voor producten die op maat zijn gemaakt voor klanten of in
dergelijke mate zijn aangepast. Ook kalibratiecertificaten
kunnen niet worden geretourneerd. Wilt u een PCE-ICA
(Inclusive Calibration) product retourneren, dan wordt het
bedrag van het kalibratiecertificaat in mindering gebracht op
het te crediteren bedrag. Daarnaast kunnen onze
gasmeters helaas ook niet geretouneerd worden.
Een product omruilen
Indien u een product wilt omruilen voor een ander product
in ons assortiment, is dit mogelijk binnen de retourtermijn van
14 dagen. Neem contact op met één van onze medewerkers. U
dient het product in de originele, onbeschadigde verpakking in perfecte staat naar ons terug te
sturen. Indien dit niet het geval is, kunnen wij het artikel helaas niet terugnemen en zal het weer naar u worden opgestuurd.
|
Het product is defect
Indien het product binnen de garantieperiode kapot gaat door een
reden buiten uw schuld om, wordt het instrument kosteloos
gerepareerd of heeft u recht op een nieuw instrument. U kunt in
dat geval het product naar ons retour sturen. Onze technische
dienst zal het apparaat helemaal nalopen en het apparaat
eventueel repareren. Mocht het defect veroorzaakt zijn door
foutief gebruik of nalatigheid van de gebruiker, dan vervalt het
garantierecht.
Kosten reparatie
Indien de reparatie binnen de voorwaarden en termijn van de garantie valt, is de reparatie kosteloos. Mocht dit niet het geval zijn, dan wordt u zo snel mogelijk geïnformeerd over de kosten van de reparatie. Indien u niet akkoord gaat met de kosten, wordt het apparaat naar u teruggestuurd.
Garantieperiode
Indien u een product aanschaft via PCE Brookhuis heeft u een wettelijke
garantieperiode van 1 jaar na levering van het product, tenzij
anders staat aangegeven. Lees meer over onze garantietermijn in
onze algemene
voorwaarden. Sommige producten hebben een aangepaste
garantietermijn, informeer hiervoor bij één van onze
medewerkers.
|
Wederverkopers
Bent u geïnteresseerd om wederverkoper te worden van onze
PCE-producten? Neem contact op met onze sales &
marketing manager Anneloes Elbers via anneloes.elbers@pcebenelux.nl
en informeer naar de mogelijkheden.
Levering op rekening
Het is mogelijk om als bedrijf op rekening te bestellen bij PCE
Brookhuis. Bij een eerste bestelling vragen wij vaak om een
vooruitbetaling maar bij frequente bestellingen kunt u ook op
rekening bestellen.Wij hanteren een betalingstermijn van 10
dagen.
Bulk bestellingen
Wilt u een product in grotere aantallen aanschaffen? Neem dan
contact op via +31 (0)53 737 01 92
of support@pcebenelux.nl
en informeer naar de mogelijkheden.
|
Hulp bij het uitzoeken van het juiste instrument
Weet u niet precies welk instrument u nodig heeft voor uw
toepassing of twijfelt u tussen twee apparaten? Neem dan contact
met ons op via support@pcebenelux.nl.
Wij helpen u graag bij het vinden van het geschikte product.
Het is helaas niet mogelijk om een vraag te stellen over
producten die wij niet in ons assortiment hebben opgenomen.
Informatie over de werking van een instrument
Heeft een instrument bij ons besteld en heeft u vragen over de
werking van het instrument? Lees eerst zorgvuldig de
bijgeleverde handleiding door. Komt u er dan alsnog niet uit?
Neem dan contact op met één van onze medewerkers via support@pcebenlux.nl.
Vragen over elders aangeschafte producten
Het is helaas niet mogelijk om van onze technische ondersteuning
gebruik te maken indien u het betreffende product niet heeft
aangeschaft bij PCE Brookhuis of één van de andere filialen
van PCE Instruments.
Uw instrument laten kalibreren
Wij bieden bij veel van onze producten de mogelijkheid aan om
het instrument te laten kalibreren. Voor het kalibreren rekenen
wij een extra levertijd van 2 werkweken. Meer informatie over
onze kalibratie service vindt u hier. Wij kunnen producten die
niet bij ons zijn aangeschaft helaas niet voor u
kalibreren.
Een afspraak maken met een medewerker van PCE Brookhuis
Wilt u een demonstratie van één van onze producten op locatie?
Dit is in de meest gevallen mogelijk. Neem contact met ons op en
informeer naar de mogelijkheden Het is daarnaast ook mogelijk om een afspraak te maken met één van onze medewerkers
voor commerciële doeleinden.
|
Algemene voorwaarden
Onze algemene voorwaarden kunt u hier
nalezen.
Over PCE Brookhuis
PCE Brookhuis is een online shop, gespecialiseerd op het gebied
van meettechniek, weegtechniek en regeltechniek. Wij zijn
onderdeel van PCE Instruments, met haar hoofdkantoor in Meschede
(Duitsland). Sinds 2012 is PCE Instruments ook actief in
Nederland en België onder de naam PCE Brookhuis. Wij zijn
gevestigd in Enschede. PCE Instruments heeft vestigingen
over de hele wereld. Wij zijn onder meer actief in Duitsland,
Spanje, Frankrijk, Groot-Brittannië, Italië, Portugal, China,
Noord-Amerika en Latijns-Amerika.
Contact opnemen met PCE Brookhuis
U kunt ons te allen tijde bereiken via de e-mail: support@pcebenelux.nl.
Daarnaast zijn wij maandag t/m vrijdag van 9.00 - 17.00 ook
telefonisch bereikbaar: +31 (0)53 737 01
92
Adresgegevens
Institutenweg 15
7521 PH Enschede
Al onze contactgegevens vindt u op onze
contactpagina.
|
PCE Brookhuis neemt uw privacy erg serieus en wij zullen uw
gegevens dan ook nooit doorverkopen aan derden zonder uw
uitdrukkelijke toestemming. Wij verzamelen geen gegevens over uw
surfgedrag. Wilt u meer weten over ons beleid inzage
privacy? Neem dan eens een kijkje op onze privacy
pagina.
Naar boven
|
|