|
Bestel hier onze gratis
PCE Brookhuis catalogus
|
|
| |
Elektronische Remtester PCE-BST 1
Elektronische remtester voor verschillende voertuigtypes / Openen en sluiten van de handrem bij moderne auto’s / Spanningsvoorziening via OBD-interface / Leest en wist foutcodes bij auto’s met elektr. parkeerrem
|
De elektronische remtester PCE-BST 1 is gemaakt voor activering en deactivering van de elektronische remmen bij verschillende voertuigen. Het is een betrouwbaar en compact instrument, dat ook voor het resetten van foutmeldingen geschikt is. De PCE-BST 1 heeft een 16-polige OBD-aansluiting. Binnen enkele seconden ontgrendelt het de remsystemen bij voertuigen met elektronische EPB- of elektrahydraulische SBC- parkeerremmen. EPB- en SBC- systemen blokkeren remsystemen van auto’s in stilstand en maken daarmee het onderhoud en de reparatie op gebruikelijke wijze onmogelijk. Een ontgrendeling van deze remsystemen is normaal gesproken alleen mogelijk met dure diagnoseapparatuur. De PCE-BST 1 wordt gebruikt, om de remzuigers tijdens het werk aan het remsysteem of het vervangen van de remblokken, te deactiveren. De remtester kan onbedoelde inschakeling van de remmen verhinderen en op die manier letsel voorkomen. De parkeerremmen kunnen namelijk geactiveerd worden, wanneer de ontsteking ingeschakeld, het rempedaal ingedrukt, of een deur geopend wordt. Daardoor wordt de druk op de remzuigers opgebouwd. De PCE-BST 1 is een duurzame universele tool en kan later worden geactualiseerd, waardoor hij ook voor toekomstige remsystemen gebruikt kan worden. Door de kwalitatief hoogwaardige productie is de elektronische remtester PCE-BST 1 voor dagelijks gebruik in werkplaatsen geschikt en met zijn compacte afmetingen ideaal voor de diagnose onderweg of bij klanten. Na het onderhoud of de reparatie aan het remsysteem wordt het systeem met de remtester gemakkelijk weer geactiveerd.
Mocht u vragen
hebben over de PCE-BST 1 dan kunt u de volgende
technische specificaties raadplegen of neemt u contact
met ons op via het telefoonnummer +31 (0)900 - 120 00 03
Onze technische medewerkers en ingenieurs geven u graag meer advies over deze
elektronische remtester en al onze andere producten op het gebied van meettechniek,
weegtechniek en regeltechniek.
|
|
|
- Opent en sluit parkeerremmen
- Voor verschillende voertuigtypes
- Spanningsvoorziening via
OBD-interface
- Lees en wist foutcodes bij voertuigen
met elektronische parkeerrem
- Geschikt voor EPB- en
SBC-systemen
- Gemakkelijk te bedienen |
- Goed afleesbare LC-Display
- Remmen op dichtheid controleren
- Remvloeistofwissel weergave
- Remblok dikte instellen
- Nood activatie-Test
- Gemakkelijke menuvoering
- Motorregeleenheid (ECU) en rem
waarschuwingslampje resetten |
De elektronische remtester PCE-BST 1 bij het deactiveren van een parkeerrem.
|
Technische specificaties |
Ondersteunde autotypes |
Mercedes Benz E211/E219 (bis 2006), R230,
S221 (tot 2007)
Volkswagen Passat (vanaf 2005)
Audi A5 (vanaf 2007), A6/A8 (vanaf 2004)
Volvo XC70 (2008-2009), XC60 (2009)
V70 (2008-2009), S80 (2007-2009)
Ford Focus C-MAX (2002, 2007), LS (2003-2006) |
Display |
LC-Display 128 x 64 pixel, instelbaar contrast |
Bedrijfstemperatuur |
0 ... 60 °C |
Opslagtemperatuur |
-20 ... 70 °C |
Interface |
OBDII / USB |
Spanningsvoorziening |
8 ... 18 Volt via de OBD-interface |
Afmetingen |
185 x 85 x 35 mm |
Gewicht |
750 g |
De aansluitmogelijkheden van de PCE-BST 1
|
Het goed afleesbare
LC-Display
|
Omvang van de levering
1 x Elektronische remtester PCE-BST 1, 1 x Opbergtas,
1 x OBD-verbindingskabel, 1 x USB-kabel, 1 x Handleiding
|
|
|
Hier vindt u het complete overzicht van alle
meetinstrumenten in het programma van PCE Benelux |
Contact
PCE Benelux
Institutenweg 15
7521 PH Enschede
Tel. +31 (0)900 - 120 00 03
Fax +31 53 430 36 46 |
Deze site in het Duits
,
Spaans ,
Italiaans ,
Engels ,
Russisch ,
Kroatisch ,
Frans ,
Hongaars ,
Turks ,
Tsjechisch ,
Bulgaars , Pools
, Portugees ,
Chinees .
|
Een kort overzicht van de meettechniek groepen, zie het
volgende: |
|
|
|
|
Een kort overzicht van de
weegschalen, zie het volgende: |
|
|
|
|
| |
|